filters Hvad søger du?

Jobopslag
11 resultater
  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 28. juni 2024
  • Kommune: Hillerød

Pædagog/skolepædagog til HFO samt Indskoling

Pædagog/skolepædagog 30-32 timer om ugen søges til HFO samt indskoling

Vi søger en pædagog/skolepædagog til HFO Mini (0.- 2. klasse), Kornmarkskolen Hillerød kommune. Kornmarkskolen har to matrikler i henholdsvis Skævinge og Li. Lyngby. Denne stilling er tilknyttet Skævinge. Hvis du er interesseret, kan du via linket se en film om Skævinge: https://skaevinge.ivoresby.dk/

I HFO’en vil du sammen med dit team planlægge og gennemføre sjove og meningsfulde aktiviteter for børnene. Børnenes...

  • Stillingstype:Deltidsansættelse
  • Ansøgningsfrist: 27. juni 2024
  • Kommune: Næstved

Pædagog til Susåskolens SFO afd. Holsted, Næstved Kommune

Susåskolens SFO søger en pædagog.

På Susåskolen kan du blive en del af et forpligtende fællesskab, hvor vi har fokus på teamsamarbejde, faglighed og pædagogisk udvikling.

Susåskolen består af afdelingerne Herlufmagle, Glumsø og Holsted. I SFO´en er tilknyttet ca. 600 børn fordelt på tre afdelinger, som alle har Førskolebørn i perioden april til august, SFO1 og SFO2. Der er pt 35 ansatte i SFO´en.

Som ansat i SFO´en har du en primærfunktion tilknyttet en klasse/årgang, som den pædagog...

  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

På Skolen på Grundtvigsvej og SFO Nordlys tager vi afsæt i et fælles børnesyn: ’Alle børn har særlige behov og særlige talenter’. Dette fordrer at vi ser det enkelte barn som unikt, og at vi understøtter barnet i at udfolde og udvikle sig i forpligtende fællesskaber i skole og fritid. 

Vi søger fagligt og pædagogisk dygtige, engagerede og...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Ny Hollænderskolen søger ambitiøs og udviklingsorienteret inklusionspædagog

Hvis du kan se dig selv i en arbejdsopgave der kræver:

  • anvendelse af faglighed til at skabe fleksible løsninger for vores mest sårbare børn
  • blik for at se pædagogiske muligheder i svær situation; både for børn og voksne
  • professionel autoritet overfor både kolleger og forældre
  • gode samarbejdsevner; også i følelsesmæssigt svære situationer

Så er du måske vores nye inklusionspædagog.

 

Ny Hollænderskolen har fast stilling til besættelse i vores mellemformsteam.

Stillingen...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Vær med til at forme fremtiden for vores gruppeordning på Skovbrynet!

Genopslag – Vi mangler fortsat specialpædagoger

Skovbrynet Skole søger efter initiativrige pædagoger med specialpædagogiske kompetencer til at arbejde i vores gruppeordning for børn med generelle indlæringsvanskeligheder fra 0. til 10. klasse hvor vi tilbyder vidtgående specialundervisning jf Folkeskoleloven. Ideen med lokale specialklasser er, at eleverne skal blive i deres nærmiljø, så relationer og læringsforløb på tværs af klasser kan skabe grundlag for forståelse og fællesskab. Der er...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 17. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

4 nye kollegaer søges til et fagligt og inspirerende job indenfor specialområdet

Nye Kollegaer til et fagligt og inspirerende job, inde for det pædagogiske specialområde pr. 1 august.

Frederiksberg Kommunes § 103 & 104 samværs- og aktivitetstilbud, Center For Social Virksomhed - Magneten, søger 4 nye pædagogiske kollegaer på 37 timer, da vores dejlige arbejdsplads udvider med nye borgere.

Vil du arbejde med kerneopgaven: Vi medskaber arbejdsidentitet, mestring i eget liv, nærvær og glæde, for borgere med fysisk- og psykiske funktionsnedsættelser? – Så søg her. Vores...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 18. juni 2024
  • Kommune: Hillerød

Pædagog/lærer med specialpædagogisk-erfaring til indskoling

Forestil dig en hverdag, hvor I altid er to voksne i klassen. Hvor I sammen planlægger og udfører dagens program i et tydelig rammesættende og inkluderende læringsmiljø.

Så kan du nu blive en del af vores v-klasser på Hillerød Vest Skolen

V-klassen er en almenklasse med 4 specialpladser til børn med autisme og 16 almenpladser. Der er altid 2 voksne i klassen, og klassen er en del af en årgang, hvor der typisk er 3-4 klasser.

Vores v-klasser er baseret på NEST-principperne, og alle...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse, Tidsbegrænset ansættelse
  • Ansøgningsfrist: 23. juni 2024
  • Kommune: Hillerød

Ressourcepædagog til Kornmarkskolen

Kornmarkskolen søger en erfaren ressourcepædagog med tiltrædelse pr. 1. august 2024. Stillingen er en begivenhedsbestemt fuldtidsstilling, der løber fra 1. august 2024 til 30. juni 2025 - med mulighed for forlængelse.

På Kornmarkskolen er vi optagede af at gøre børn livsduelige, med motivation for at være en del af fællesskaber hvor alle børn har værdi. Hverdagen er præget af et ressourceorienteret børnesyn med udgangspunkt i læring og deltagelsesmuligheder i fællesskabet.

Kornmarkskolen...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Dygtige pædagoger til SFO og klub på Søborg Skole - læring i sigte

Vi søger to pædagoger til hhv. indskoling/SFO og mellemtrin/klub.

Drømmer du om at være med i et stærkt team, hvor vi hjælper og gør hinanden gode? Så har du nu mulighed for at blive en del af en velfungerende og udviklingsorienteret skole. På Søborg Skole møder du engagerede og professionelle kolleger, der elsker deres arbejde. Vi løfter i flok og er fælles om opgaverne i et miljø præget af mod og tillid. Vi har en stærk kollegial refleksion og prioriterer læringsfællesskaber og...