filters Hvad søger du?

Jobopslag
6 resultater
  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

På Skolen på Grundtvigsvej og SFO Nordlys tager vi afsæt i et fælles børnesyn: ’Alle børn har særlige behov og særlige talenter’. Dette fordrer at vi ser det enkelte barn som unikt, og at vi understøtter barnet i at udfolde og udvikle sig i forpligtende fællesskaber i skole og fritid. 

Vi søger fagligt og pædagogisk dygtige, engagerede og...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Ny Hollænderskolen søger ambitiøs og udviklingsorienteret inklusionspædagog

Hvis du kan se dig selv i en arbejdsopgave der kræver:

  • anvendelse af faglighed til at skabe fleksible løsninger for vores mest sårbare børn
  • blik for at se pædagogiske muligheder i svær situation; både for børn og voksne
  • professionel autoritet overfor både kolleger og forældre
  • gode samarbejdsevner; også i følelsesmæssigt svære situationer

Så er du måske vores nye inklusionspædagog.

 

Ny Hollænderskolen har fast stilling til besættelse i vores mellemformsteam.

Stillingen...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Vær med til at forme fremtiden for vores gruppeordning på Skovbrynet!

Genopslag – Vi mangler fortsat specialpædagoger

Skovbrynet Skole søger efter initiativrige pædagoger med specialpædagogiske kompetencer til at arbejde i vores gruppeordning for børn med generelle indlæringsvanskeligheder fra 0. til 10. klasse hvor vi tilbyder vidtgående specialundervisning jf Folkeskoleloven. Ideen med lokale specialklasser er, at eleverne skal blive i deres nærmiljø, så relationer og læringsforløb på tværs af klasser kan skabe grundlag for forståelse og fællesskab. Der er...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 19. juni 2024
  • Kommune: Egedal

Boesagerskolen søger en engageret pædagog til Penalhuset

Vi søger en pædagog til en fast stilling til vores mellemform, som vi kalder Penalhuset. Så hvis du har du viden og erfaring med specialpædagogik og lyst til at sætte dette i spil på en almindelig folkeskole, så er det dig, vi søger til vores skole.

Penalhuset er et tilbud til elever, der i en periode profiterer af et mere fleksibelt skoletilbud. I Penalhuset tilbydes en koncentreret indsats, hvor der arbejdes tæt med det enkelte barn, dets forældre og klasseteam. Afhængig af den enkelte...

  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 30. juni 2024
  • Kommune: Egedal

Pædagog pr. 1. september 2024

Bækkegårdsskolens indskoling og SFO søger pædagog

Vores pædagog Sarah, er blevet ansat som lærer på skoledelen, og derfor søger vi en dygtig og engageret pædagog pr. 1. september 2024 Stillingen er på 32 - 34 timer pr. uge. 

På Bækkegårdsskolen vægter vi høj faglighed, trivsel og kvalitet både i undervisningen, og i fritidsdelen. Vi arbejder dynamisk, har flere nye tiltag på vej, og arbejder hen i mod at blive en af Egedals bedste skoler. 

Vi er en tosporet skole med 490 elever, og 60...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Dygtige pædagoger til SFO og klub på Søborg Skole - læring i sigte

Vi søger to pædagoger til hhv. indskoling/SFO og mellemtrin/klub.

Drømmer du om at være med i et stærkt team, hvor vi hjælper og gør hinanden gode? Så har du nu mulighed for at blive en del af en velfungerende og udviklingsorienteret skole. På Søborg Skole møder du engagerede og professionelle kolleger, der elsker deres arbejde. Vi løfter i flok og er fælles om opgaverne i et miljø præget af mod og tillid. Vi har en stærk kollegial refleksion og prioriterer læringsfællesskaber og...