filters Hvad søger du?

Jobopslag
3 resultater
  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 27. juni 2024
  • Kommune: Høje-Taastrup

Pædagoger til udskolingselever i gruppeordning på Mølleholmskolen i Høje-Taastrup

Vi søger to pædagoger til vores fantastiske specialafdeling. Mølleholmskolen har en gruppeordning for børn med generelle udviklings- og opmærksomhedsforstyrrelser, og vi brænder for at skabe det bedste skole- og SFOtilbud for vores børn. Vi samarbejder om dette med stor tillid til eleverne samt med nysgerrighed, åbenhed og godt humør.

I stillingen vil du primært have understøttende timer i skolen og på sigt have de resterende timer i skoleferierne og i SFOen. Understøttende timer betyder, at...

  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 28. juni 2024
  • Kommune: Fredensborg

Granbohus søger medarbejder til pasning af børn med særlige behov

Søger du et meningsfuldt bijob? 

Granbohus søger medarbejdere på timeansættelse til pasning af børn med særlige behov. Pasningen finder sted i hjemmet hos familien (Nordsjælland).

Jobbet som hjemmepasser gennem Granbohus vil i mange tilfælde have studiefaglig relevans hvis du læser til f.eks. pædagog, lærer, psykologi eller lign., og tilbyde dig nye perspektiver til dit igangværende studie. 

Arbejdstiden ligger ofte i ydertimer, og er tidsmæssigt velegnede til at kombinerer med et...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 20. august 2024
  • Kommune: Fredensborg

Pædagoger

Vil du være vores nye kollega?

En af vores pædagoger skal ud og prøve kræfter med en anden branche, og vores faglige fyrtårn går på efterløn. Derfor søger vi to nye kolleger, en pædagog til børnehaven pr. 1. august eller snarest derefter, og en pædagog til vuggestuen pr. 1. september. 
Dine pædagogiske interesseområder og ønske om timetal kan vi snakke om. Det vigtigste for os er, at du har ambitioner for dit virke, er initiativrig, faglig, har overblik og en struktureret tilgang til...