filters Hvad søger du?

Jobopslag
7 resultater
  • Stillingstype:Deltidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

Kan du inspirere børn og tale til hoved, hjerte og hænder? Er det måske dig vi søger, som vores nye SFO- og skolepædagog til Skolen på Grundtvigsvej

På Skolen på Grundtvigsvej og SFO Nordlys tager vi afsæt i et fælles børnesyn: ’Alle børn har særlige behov og særlige talenter’. Dette fordrer at vi ser det enkelte barn som unikt, og at vi understøtter barnet i at udfolde og udvikle sig i forpligtende fællesskaber i skole og fritid. 

Vi søger fagligt og pædagogisk dygtige, engagerede og...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 24. juni 2024
  • Kommune: Frederiksberg

Ny Hollænderskolen søger ambitiøs og udviklingsorienteret inklusionspædagog

Hvis du kan se dig selv i en arbejdsopgave der kræver:

  • anvendelse af faglighed til at skabe fleksible løsninger for vores mest sårbare børn
  • blik for at se pædagogiske muligheder i svær situation; både for børn og voksne
  • professionel autoritet overfor både kolleger og forældre
  • gode samarbejdsevner; også i følelsesmæssigt svære situationer

Så er du måske vores nye inklusionspædagog.

 

Ny Hollænderskolen har fast stilling til besættelse i vores mellemformsteam.

Stillingen...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Vær med til at forme fremtiden for vores gruppeordning på Skovbrynet!

Genopslag – Vi mangler fortsat specialpædagoger

Skovbrynet Skole søger efter initiativrige pædagoger med specialpædagogiske kompetencer til at arbejde i vores gruppeordning for børn med generelle indlæringsvanskeligheder fra 0. til 10. klasse hvor vi tilbyder vidtgående specialundervisning jf Folkeskoleloven. Ideen med lokale specialklasser er, at eleverne skal blive i deres nærmiljø, så relationer og læringsforløb på tværs af klasser kan skabe grundlag for forståelse og fællesskab. Der er...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 20. juni 2024
  • Kommune: Ballerup

Ressourcepædagoger til Måløvhøj Skole

Styrk børns trivsel og læring

Måløvhøj Skole, afd. Østerhøj og afd. Måløv, søger to engagerede ressourcepædagoger til vores indskolingsafdelinger.

Begge stillinger er centreret omkring vores indskolingsafdelinger og mellemformerne, her vil man arbejde med at støtte børn i indskolingen, der har udfordringer med motivation og trivsel i klassens fællesskab. Børnene der er koblet til mellemformerne har udviklet uhensigtsmæssige strategier for at kompensere for disse udfordringer. 

Vi...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 17. juni 2024
  • Kommune: Ballerup

Pædagogisk Leder til BFO Lundebjerg – ledelse helt tæt på kerneopgaven!

Tror du også på at børn gør det rigtige hvis de kan?

Vil du være med til at lave landets bedste folkeskole, udvikle børnene i Skovlunde socialt og fagligt og være en uundværlig del af landets bedste fritidsordning?

Vi er på udkig efter en dygtig pædagogisk leder, der har motivationen for og evnerne til at løse de ledelsesmæssige opgaver. Måske er du vores nye kollega med lyst til at deltage i, samt sætte retningen for det pædagogiske arbejde på BFO Lundebjerg.

Du har erfaring med og ser...

  • Stillingstype:Fuldtidsansættelse, Fastansættelse
  • Ansøgningsfrist: 21. juni 2024
  • Kommune: Gladsaxe

Dygtige pædagoger til SFO og klub på Søborg Skole - læring i sigte

Vi søger to pædagoger til hhv. indskoling/SFO og mellemtrin/klub.

Drømmer du om at være med i et stærkt team, hvor vi hjælper og gør hinanden gode? Så har du nu mulighed for at blive en del af en velfungerende og udviklingsorienteret skole. På Søborg Skole møder du engagerede og professionelle kolleger, der elsker deres arbejde. Vi løfter i flok og er fælles om opgaverne i et miljø præget af mod og tillid. Vi har en stærk kollegial refleksion og prioriterer læringsfællesskaber og...